La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dilluns, 28 de novembre del 2011

VI 3h de Resistència BTT per Parelles D'arenys de Munt

Ahir es va cel.lebrar les ja mitíques 3h de resistència BTT que organitza el nostre club (C.c Arenys de Munt)
Enguany amb recòrd de participació amb 79 parelles (158 participants).

El circuit impresionant, 3.1 Kms i +150 Dpa, potser no era tant tècnic com altres anys però si força dur.
Els senders del Far i del Rocodrom van fer pujar les pulsacions a gairebé tots els participants.
I la baixada dels Espartants i el corriol de pedres del ruc feien pujar l'adrenalina a tope.

Novament felicitar en Tendo i Santi, els enginiers del circuit i que s'hi han passat hores i hores arreclant els camins, i a tots els membres del club que van possar el seu granet de sorra per què les 3h siguessín un autèntic èxit.

Ja en la competició vaig formar parella amb el meu cosí, anavem simplement a passar-ho bè, els resultats no van ser gaire bons, si som realistes.

Jo vaig Donar 5 voltes : 14' : 08 - 14':27 - 14' :48 - 15' :18.
El meu cosí 6 Voltes : 19:59 - 17:31-  18:13 - 18:46 - 19 - 20
El meu temps molt millorable sens dubte, però els avançaments eren complicats i sovint tenies que esperar per avançar.

                                            Apunt per sortir



                                            




                                   
               Fotos : Maria Wille (Skinfit)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada