La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 25 de novembre del 2012

Conquerint un Nou Cim , El Sui

Avui a les 7:30 ens em dirigit amb cotxe fins Llinars del Vallès en Melcior , Rocko i Locko CuadraTTi on ens em trovat amb en Joan Pons.

Em anat cap a Canòves , per començar la dura pujada de Vallforners, molt maca i amb trams molt cabrons , tot vorejant el Pantà de Vallfornes .

Em seguit per la Pista Principal, fins el Plà de la Calma a uns 1100 mts d’altitut i em continuat fins Collformic on em fet un esmorzar molt reconfortant

Un cop esmorzats, em tornat en sentit contrari de la marxa , per agafar un desviament per anar a fer el Cim del Sui (1380 mts)

Em pujat per Un Gr, molt pedregos i força dur, un cop a dalt cadascú ha posat una pedra a la muntanyeta que aguanten les Banderes tal com mana la tradició i en Joan ha escrit al Llibre de Visitants que estava per allà

Tot seguit em començat a fer el descens del Sui, tot trialera, molt xungo de High Level on Pons ha tornat a oferir una Masterclass de Tècnica impresionant m’ha deixat sense paraules, és d’una altre galàxia

Al cap d’uns km’s per fí s’ha acavat la Trialera i em seguit per Pista fins el Castanyer d’en Cuc , un cop visitat em baixat per Vallfornès i em tornat fins Llinars on teniem el cotxe.

Ens han sortit 57’6 km +1437 Dpa (3h 25’) , sortida que val molt la pena, molt dura i amb un paisatge impresionant, amb ganes de repetir !!!


Vistes Impresionants desde el Sui






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada