La Vida És Una Actitut

diumenge, 13 d’octubre del 2013

II Montnegre Race

Avui He disputat la segona edició de la Montnegre Race , celebrada a Arenys de Munt .

Sàvia que la cursa seria dura , però no m'imaginava que ho seria tant , el recorregut súper Trenca - Cames , sense pràcticament descans , les baixades eren d'estar a l'aguait , eren molt pedregoses , en fí el Montnegre
en estat Pur !!!!

Al acabar la pedalada , he arribat a la conclusió que he de competir més , no em posava un Dorsal desde la Marxa  cicloturista Rutes del Montseny , i això fa una eternitat !! Melcior quanta Raó tenies tiu !!
Avui he patit de Valent , però això em fa tornar a tenir ganes de fotra-li canya a la BTT

Gràfica del recorregut BTT llarg 45km +1600 Dpa
A les 8:30 es dona la sortida , gràcies a l'organització , als integrants del club ens han deixat posar-nos sota de l'arc de sortida per poder-nos fer la foto d'equip

Iniciem la marxa Subirans Amunt , allà veig un Mallot del meu club , el C.c Arenys de Munt , que fot un atxasu i marxa tot sol uns metres , de Lluny he pensat que seria en David Pruna , però en Realitat era en CuadraTTi fent de les Seves !!! Bruuuutaaaaaaaaaaal !!!!!

Al Km 2 primera pujada , El Corral , qui la coneix sap que allò es un Pepino de Pujada i més si un cop coronada , continuem la marxa pujant fins la pedra ferradura per aquelles autèntiques parets que no acaben mai

Aquí rodava amb alguns companys del Club ben posicionat , em notava amb Bones sensacions , però quant em disposava a iniciar el descens de la Pedra Ferradura fins la Creu de Rúpit he tingut un petit ensurt amb el fang i apartir d'aqui he baixat un pel quadrat , perdent la roda dels companys del club

Arribem al Pi del Buac , i seguim la marxa fins Collsacreu per agafar el camí dels Conills direcció a Sant Iscle de Vallalta , on ens esperava la Mitíca pujada de Cal Paraire ppppfffff !!!!!

Ens acostem a la Carretera que porta a Sant Martí del  Montnegre , i allà molts em descobert una pujada realment terrible !!  un servidor mai l'havia fet hi he flipat !! Quins Muros !!! ha sigut una tortura i allà he començat a patir de Valent

Un cop superada aquesta emboscada , tocava fer un descens força llarg però sense descans , molta pedra , fulles , branques realment tenies que estar al Lloro!!  i finalment em arribat al Mirador de Sant Martí on em trencat a la dreta per continuar baixant fins els Llacs ( km 25)

Tot seguit ens em fet un fart de pujar i pujar fins arribar a l'ermita de Sta Maria del Montnegre , on em agafat la trialera de pujada fins arribar la Torre del Foc , el Punt més alt del Montnegre , aquí realment ho he passat força malament , totalment apajarat i amb rampes incloses

Però per sort el més dur ja havia passat , ara tocava començar a baixar cap Arenys de Munt passant per la Pedrera de la Mort , mai l'havia fet de baixada , l'he Trobat súper tècnica , al miním  error anaves al terra i caure allà té que fer Pupa !!

Seguim rodant , fins la pista de Cal Paraire , ara el recorregut és feia a L'inversa fins la Carrtera de Collsacreu on ens han desviat per fer la baixada que es troba al lateral de la carretera , fins arribar a Subirans per entrar a la meta , la II Montnegre Race ja era al Sac !!!

Arribant a Metaaaaaa !!!!
Amb Alguns Companys del Club

No volia acabar sense felicitar als companys del club per el gran paper que han fet , i  al David Pruna per la segona Posició

La setmana que bè tenim les 3h de Resistència , us esperem a tots !!! el circuit és Brutal Animeu-vos !!

Inscripcions Obertes !!!!

1. beeee Rockoooo!! beeeeeee!!!! bona crònica!
    Poc a poc si tornes a fer curses els diumenges ja voras com tornes a agafar aquell nivell alt que tenies fa un temps, tornaras a agafar aquesta confiansa que et falta a les baixades. perquè el que son les pujades...cabró!! pujes molt be titi!!!
    As de tornar a ser el Rocko que vaig coneixer fa 1 any! mira't el video del youtube com baixes per pedra ferradura i cami amagat! mamon baixaves molt be alla!!

anims!!!

p.d:quedem demà per anar a rodar al circuit? ;)

2. Okeeeey !! Demà a la tarda Gaaaasss al circuit !!! tenía pràcticament descartat participar a la marxa de Muntbikes per què volia acabar la temporada aquest diumenge , però avui m'està entrant el Gusanillo jejeje !!! haveure els próxims dies

Que way el Video Tiu !!! quins records !! Tornaré !!!!!!!!!! jajajaja

3. Jajaja estava buscant a google la torre del foc i en cinquena posicio el blog den roko! Que ens hi duràs a en Nuc i a mi per aqui?? :-p