La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 1 de desembre del 2013

Sortida BTT Amb Els Companys Del Club

Avui molt bona sortida BTT amb els companys del club  que com sempre tenen molt de gaaaasss , la ruta força durilla amb alguns trams a molt bon ritme 

A les 8:30 ens em trobat a la font (Arenys de Munt) per començar pujant per els Mosquits fins el corral d'en Forn , tot seguit em continuat la marxa per senderillo fins la pedra ferradura .

Em seguit per les 7 pujades , on em agafat un senderillo de baixada que mai havia fet , molt guapo per cert , amb aquestes em acabat baixant fins Santa Mònica (Llavaneres)

Com que volíem anar cap el Corredor , em pujat per Santa Mònica , agafant el camí de l'esquerra , allà hi han hagut apretades molt series , un cop coronat Santa Mònica em baixat a Canyamars per Corriol , fins arribar a la Pista del Pou de Glaç 

Aparti d'aqui pujada tot per pista fins el corredor passant per la creu de Rupit , un cop al Santuari em fet una petita parada per repostar una mica abans de baixar cap Arenys de Munt

En total em fet 44km i +1340 Dpa , una bona sortida per continuar agafant mica en mica la forma

Parada Tècnica Al Corredor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada