La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dissabte, 18 de gener del 2014

A Tot Gaaaaasssss !!!!

Avui la Grupeta del Club tenia programada la primera incursió de l'any al Montseny , però després de que en els últims dies anunciessin pluges durant el matí del Dissabte , em decidit posposar-la

Així que uns quants valents , en concret sis (Presi , Celma , Sergi , Fuga , Aníbal i un servidor) ens em trobat  passades les 8h del matí  a la parada del Bus d' Arenys de Munt

Ràpidament em decidit el que faríem avui , teniem 3h per fer una sortida potent i no anar massa Lluny per si les mosques

Així doncs , Em decidit fer 2 voltes a Mata , el ritme durant la sortida ha estat alt , i cada un em donat el Millor de si mateix mostrant un gran estat de forma , tot-hi estar en Plena pre-temporada (Al menys Jo jeje)

Un cop acabada la segona volta a Mata , en Martí , en Sergi i jo em acabat l'entrenament Pujant a Collsacreu , una bona manera d'acabar un gran entrenament


Dades de la Sortida :

- 93 Km  + 1200 Dpa (3h 18')




La setmana que bè Estarem presents a la Montalbike !!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada