La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 9 de febrer del 2014

6è Campionat Social D' Hivern a Bescanó

Avui amb en CuadraTTi ens em presentat a Bescanó per disputar la tercera prova del campionat social d'hivern que és disputava a la població de Bescanó .

Per a Mí era la primera vegada que corria una cursa d'aquet estil , així que estava un xic nerviós , però tenia ben clar que m'ho tenia que prendre com un entrenament de qualitat i d'aprenentatge per agafar experiència per el futur

El recorregut ha sigut circular d'uns 85km ,  molt rodador però força trenca-cames , amb quatre portets , cosa que ha fet que rodéssim a un ritme molt alt desde el començament , jo per si acàs m'he col.locat una mica retrassat a la sortida per evitar enganxades dins del pilot , però igualment la tensió ha estat força elevada durant els primers quilòmetres de cursa

Recorregut de la Cursa
Sortida
He aguantat amb el grup fins la meitat del descens del primer port , per a mi anaven massa ràpids i no me la volia jugar baixant per sobre de les meves posivilitats, així que he quedat tallat , al acabar el descens m'he trobat sol durant uns 700 metres , però a base de manxar he pogut contactar amb un grupet de cinc


Rodant amb el Grupet
Junts em anat tirant fins el segon port , on un corredor del grupet ha anat cap endavant i jo darrere seu , soldat a la seva roda fins coronar el port , després fent alguns relleus em pogut arribar a un grupet de sis i em obert forat amb el grup que havíem rodat fins aleshores

Apartir d'aquí em anat força bé , rellevant-nos tots constant-ment fins al final de la cursa que acabava amb l'ascenció de Mas - Lluanés  i la línia d'arribada estava situada en un repetxo de 1km amb els últims 500 mts força durs


En Definitiva súper content per acabar la cursa amb molt bones sensacions tot-hi la pallissa d'ahir amb els companys del club 115 km +1900 Dpa i amb ganes de repetir , he acabat la social amb un temps de 2h 20 ' (amb una Mitja de 35'1 km/h)  Objectiu Complert !!!

Repte assolit , avui estrenant la Nova equipació del Team Doctore Bike

I com no felicitar a l'àmic CuadraTTi que està súper fort hi ha fet un carrerón !! arribarà a la ABR a Topeee

Com sempre Liant-la !! ens han fet tornar els trofeus jajaja

2 comentaris: