La Vida És Una Actitut

dijous, 20 de març del 2014

Entrenant Amb Pros !!!

Divendres Passat vaig tenir el privilegi de poder compartir ruta BTT amb una colla de superCrack's , entre ells el guanyador de la passada edició de la Titan Desert en Luis Leaö Pinto

A les 9h vam sortir d'arenys amb en Mel i en CuadraTTi per anar fins a Mataró , havíem quedat a la botiga del Doctore amb en Joan Pons per iniciar des de allà la ruta

La Nostra sorpresa va ser quan en Joan ens va dir que avui ens acompanyaria el campió Portuguès , em vaig quedar sense paraules

Vam començar rodant per asfalt fins  a vorejar Argentona per  la seva riera , al cap d'uns quilometres molt rodadors vam començar a fer una pila de corriols fins arribar a Cardedeu

Un cop a Cardedeu vam continuar enllaçant corriols fins arribar al començament de la pujada del Pantà de Vallfornès , aquí la pujada ja era tot per pista , molt dura amb algun tram amb una mica de pedra

Després d'uns 47 minuts d'ascenció (Un servidor , els Pros van poder fer una  becaina jeje ) ens vam dirigir cap el Sui , aquí va començar la traca de la sortida , Trialeres i més trialeres , cap amunt , cap avall ... em  vaig fer un tip de caminar , però el recorregut simplement Brutal (Entrenament Ideal per Terra de Maquis)

Durant la llarga baixada cap a Cardedeu vam patir algun contra-temps mecànic , però per sort el vam poder solucionar , l'idea inicial era dinar a Mataró , però el temps se'ns va tirar a sobre i vam decidir dinar a la Pizzeria de Cardedeu que tant ens agrada

Així que amb la panxa ben plena tocava fer el camí de retorn cap a casa i va ser espectacular , vam pujar el collet per pista i aparti d'aquí tot corriol fins Mataró

Un cop a Mataró ,amb en Melcior i en CuadraTTi vam tornar per la NII per arribar a casa el més aviat possible , amb 113km i+2100 Dpa , gaudint de la companyia i presenciant una master Class d'en Pinto i en Pons

La ruta com totes les que fem amb en Joan , sencillament Brutal !! aquesta sortida la recordaré sempre !!

PD : Gràcies !! Moooltes Gràcies per la vostra Paciència i esperar-me sobre tot en les Baixades !! Anaven Molt però que Molt ràpids !!!

Ara només queda continuar entrenant i sobre tot millorant en les baixades , la próxima setmana quedada per fer la Maqui Corriols del Maresme amb Propica i la següent competirem a la Noguera Bike Race