La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dilluns, 29 de setembre del 2014

IV Open Munt Bikes

Per fi torno a Actualitzar el blog . això vol dir que em vaig tornar a posar un dorsal després de força temps , concretament desde Terra De Maquis .

Després de Maquis em vaig distanciar de la BTT , vaig perdre les ganes i la motivació d'entrenar amb la bici de Muntanya , tindre que plegar a la primera etapa va ser un pal va ser molt gros per a mi

Així que últimament els meus entrenaments es basaven a sortir amb la bici de carretera , només agafava la BTT per anar a algún esmorzar i poc més.

Però la darrera setmana amb en Marc , amb el qual faré parella a les pròximes 3h de resistència BTT que organiza  el nostre Club : El C.c Arenys de Munt  vam decidir participar a la marxa BTT organitzada per Munt Bikes.

En principi l'intenció era fer-la a ritme de Pau i herba , però durant la setmana vaig realitzar dos entrenaments BTT , un Amb l'àmic  CuadraTTi i l'altre amb els companys de Muntbikes on vam anar a inspeccionar el recorregut , em vaig trovar amb molt bones sensacions sobre tot a les pujades , en canvi a les baixades em notava força patós

Així que vaig decidir que el dia de la cursa sortiria a ritme fins on pogués aguantar i si petava doncs òbviament m'ho prendria en Calma

Selfie Mallarengo Abans de La Sortida
Passades les 9h del Matí és va donar el tret de sortida a la marxa , sortida en teoria neutralitzada fins Can Jalpí , dic en Teoria per que la gent  anava com boixos avançant a full !!! això va produir algunes caigudes als primers KM

Després de fer un petit bucle per estirar el pilot comença la pujada de Can Jalpí fins el Pollastre, sota una fina pluja vaig pujant  a bon ritme , on ens ajuntem uns quants companys del club ciclista Arenys de Munt


Baixem per corriol fins la riera de Caldetes i novament tornem a pujar per corriol desde el Castell de L'oliver fins l'urbanització Super-Maresme , aquí m'atrapa en Roger i junts anem rodant a bon ritme

Desde Allà fem un corriol amb arrels algú tècnic que ens porta  fins Santa Mònica .



La pujada a Santa Mònica , súper Agraïda i més amb el que ens venia després !!! amb en Roger anem a ritmillo però sense immolar-nos , quan coronem em de seguir pujant per arribar a la pedra Ferradura passant per les Temibles 7 pujades !! moooolt dur

Aquí en Roger em treu uns metres , que no recupero fins al cap d'una estona , entre mitg vam baixar per una Trialera molt tècnica i vam tornar a pujar novament fins la pedra Ferradura , ara per Corriol

Allà Contacto amb Roger i junts fem el descens del corriol dels Xurribikers que et deixa a la pista que porta a Mataró , ahir el corriol estava real-ment dificíl , ja que després d'algunes pluges estava força malmès

Un cop arribem a la pista amb Roger anem forts , fins agafar un corriol que ens portarà fins Canyamars , aquet corriol també tenia trams força complicats , sobre tot al començament i al final

Per sort per darrere Ningú ens atrapa i ens anem acostant a l'última pujada del dia , el Pou de Glaç , entre mitg començo a patir rampes als Cuadriceps , per sort aprofitant alguna baixada  vaig estirar una mica i les vaig superar

Iniciem l'ascensió al Pou de Glaç , anem a Plat , en Roger marca un ritme infernal , allà ens diuen que anem el 15 i el 16

Pujant el Pou De Glaç Amb Roger
Contactem amb un corredor , l'avancem i ens intenta agafar  la roda però el ritme de Roger es Salvatge i es despenja  , continuem a full i ens trobem en Pina i un altre corredor , seguim a ritme fort  i coronem la pujada jo en Roger i en Pina ja que l'altre corredor va cedir durant l'últim km de pujada

Un cop a la creu de Rupit tot baixada fins la riera de subirans per corriol , avancem dos cotxes que baixaven per la pista , anem encesos , els corriols els fem en un Plis - plas , passem per la manta del xip que havia sota el pont de la riera de Milans i cometem un petit error pensant que la cursa estava acabada ja que va sonar el xip

Amb Pinatelli ens donem la mà i ens felicitem i decidim esperar al Roger que a la baixada havia quedat un pel enrere per entrar els tres junts a meta , en Roger desde Radera bé cridant que el fi de cursa és un quilometre més endavant , així que baixem ràpidillos i tornem a passar un altre alfombra del Xip , potser vam perdre un minut i diria que un parell de posicions però era el de menys , al final en Roger va entrar el 13 , jo el 14 i en Pina el 15

Perfil de la Pedalada : 43km +1500 Dpa

Al arribar a meta va començar a caure un xàfec impresionant, va ser una llàstima per què ens va privar de fer allò que tant ens agrada , explicar-nos les batalletas i sensacions que vam tenir durant la cursa

Desde aquí m'agradaria felicitar a Muntbikes per l'exelent organització i pel dissenys del Traçat , al Joan Pons per la Victòria i als companys del Club i del Team per la seva gran actuació , al Roger per poder compartir amb ell la pedalada  i que em va ajudar tant !!

Va ser un Bon debut amb el mallot de Muntbikes

Ara després de reconciliar-me amb la BTT intentarem fer més curses , de moment setmana vinent caminarem a la marxa dels 3 termes d'arenys de Munt ( només 24km jejeje )

2 comentaris:

  1. Ara començam a anar bé Rocko !! Recuperant sensacions de BTT.
    Felicitats crac.

    ResponElimina
  2. Moltes Gràcies Presi !! La veritat que no m'ho esperava !! M'anira be per tornar a engrescar-me amb la BTT i agafar confiança

    Dissabte ens veiem a la Crono d'orrius !!

    ResponElimina