La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 4 de març del 2012

I Marxa Cicloturista Ports del Maresme

Avui matinal 100 x 100 de Ciclisme a Arenys de Munt on ens em congregat més de 600 persones per participar en aquesta marxa organitzada per la Botiga Muntbikes D'Arenys de Munt.

A les 8 i poc, tret de sortida, que ha estat neutralitzada fins Arenys, agafant la NII, desviant-nos a St Pol.
Tot seguit, Sant Cebrià, Sant Iscle i el Primer Port del dia Collsacreu.

Al coronar, baixada molt perillosa al estar la carretera mullada, on em vist alguna caiguda.
Em continuat per Sant Celoni, hi hem afrontat la segona Pujada la de St Fè uns 23 Km al 6%.

Després baixada per les Antenes, el Mortirolo, St Esteve de Palautordera, un petit Boucle fins Llinars, mitja volta, Sant Celoni, Vallgorguina i últim port per els que em fet el recorrègut curt, novament Collsacreu.

En quant a mí, a les pujades m'he trovat molt comode, Pujant força bè i amb agilitat, a les baixades molta precaució carreteres mollades i el Pneumàtic davanter amb Molt males condicions, toca cambiar-lo.
En Definitiva un bon entrenament per seguir preparant la Transpyr.

Dades de la Sortida :

105 Kms
+ 1830 Dpa
4.000 Kcal
3h 58 Min



Al Arrivar a meta, em vist en Santi Millán hi ens hem fet una foto amb ell



 












Perfil del Recorrègut Curt 105 Kms i + 1830 Dpa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada