La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dissabte, 24 de març del 2012

Sortida Dia 24 - Em fet la 1 etapa de La Volta

Avui, em fet el mateix recorrègut que van fer els ciclistes Profesionals que están disputan la Volta Catalunya.
A les 7:30, em anat a Buscar els companys de Mataró fins a Sant Vicenç de Montalt, i tot seguit em girat el sentit de la Marxa per anar Direcció Tordera, continuant per la NII.

Em seguit per Hostalric, Arbúcies hi hem afrontat el primer port del dia el Coll de Ravell, mai l'havia pujat s'em ha fet una mica llarg.

Al coronar, reagrupament i els de Mataró, giren cua, nosaltres seguim direcció Seva, per afrontar el segon port del dia Collformic.

Coronem, recarguem Bidons i comença un llarg descens fins Santa Maria de Palautordera, terreny molt favorable que fà que hi hagin continuos atacs.

Per finalitzar, pujem Collsacreu i per fí arrivem a casa.

Dades de la Sortida :

Distància : 134 km
Desnivell :  + 2050 Dpa
Temps    :  5h 23 Min
Km/h      :  25 Km/h
Kcal       :  4750

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada