La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dimecres, 12 de desembre del 2012

Entrenament High Level de BTT

Avui m'he agafat el dia de festa  per poder sortir a entrenar amb els Senglars de la Zona .

Ens em trovat a Arenys de Munt i em baixat cap Arenys per anar fins a Mataró pel plà , tot vorejant la costa per el Costat de  la Via del Tren .( ideal per escalfar veient la que ens venia a sobre jijiji.)

Al arrivar a L'Arquera , em seguit per el Poligòn Industrial direcció Argentona per anar a pujar el Castell de Burriac tot combinant pista amb algún corriolet


El Castell de Burriac


Vistes espectaculars amb Mataró de Fons



Amb els Companys de la Sortida, uns Crack's !!!

Un cop fet el Cim , fotos de rigor i petit descens , per a continuació fer un molt dur Ascens per la Mutúa de Cabrils amb un parell de repetxos infernals , apartir d'aqui em anat enllaçant amb corriols i trialeres molt però que Mooolt tècnics .

Em seguit la marxa fent trams de la Transmaresme 2012 , i després la veritat no sé on estavem o on anavem .....  , jo em limitava a seguir com podia als senglars que tenia al Davant , Només puc dir que he Vist Cartells que Indicaven que estavem a la Roca del Vallès o Parpers .

Sort que al arrivar a Llinars , ja savia més o menys on estavem, ja que em passat pel costat del Dòlmen de Ca L'arenes i em Pujat per el Solei del corredor, però per arrivar aquí em tingut que pedalar i Moooolt.

Em Baixat pels Misteris , i em pujat la pedra Ferradura per fer el descens al Pollastre per Corriols i Trialeres força tècnics .

Un cop al Pollastre, dinar de Luxe a Can Noé amb una entretinguda sobre-taula  i Cap Arenys de Munt per Corriol com No !!! xD

En Definitiva , un entrenament molt dur i tècnic amb companys de High Level.

Distància : 77 Km's
Desnivell + Acumulat : 1983 Dpa
Temps en Moviment : 5h 8'

Gràfica de la Sortida

3 comentaris:

  1. bravo!!!! això és aprofitar un dia de festa

    el dia que volgueu veniu per la serra Marina que us monto una rutilla de senderillos per llepar els dits

    ResponElimina
  2. Ostres Jordi i Taaaaant !!! Ja ho concretarem jeje !! Ens veiem Diumenge Craaack !!!

    ResponElimina
  3. Rocko, vas de pallissa en pallissa, després no ploris dient que no camines eh??!!! va que aviat en fem una altre de sèria!!

    ResponElimina