La Vida És Una Actitut

dissabte, 16 de març del 2013

Sortida de Road Fins St Feliu + Pujada al Sant Grau

Avui amb en Martí i en CuadraTTi em fet una de les etapes que més m'agraden , força rodadora però no exenta de duresa .

Durant tot el matí em rodat a molt bon ritme , tot -hi  només ser tres fent la volta llarga , ja que alguns companys han girat a Lloret.

Aparti de Tossa , Puja - baixa constant per una carretera espectacular  amb Vistes Magnifiques i fins a Sant Feliu de Guíxols on em fet una paradeta per fer un cafè amb llet

Amb en Martí i en CuadraTTi a Sant Feliu

Un cop teníem l'estomàc ple , em fet el Camí a L'inversa però em Pujat a l'alt de Sant Grau , un port d'uns 6km amb algunes rampes dures però que és fa molt bé  ja que hi han alguns " descansillos ", un cop passada l'ermita trobem les rampes més dures (uns 300 metres al 14%)

Altimetría alt de Sant Grau (imatge extreta de altimetriascastellon)

Ja coronats , m'he pres un gel i cap abaix , direcció Lloret , on em agafat la Nacional II on per segona setmana consecutiva ens ha agafat un molt fort vent de cara

A Sant Pol em deixat la Nacional i em continuat per dintre per passar per Sant Cebrià i Sant Iscle , arribant a Arenys de Munt per les Quatre Carreteres

Ruta :

Arenys de Munt - NII - Calella - Blanes -  Lloret - Tossa - Sant Feliu de Guíxols - Alt de Sant Grau - Tossa -Lloret - NII - Calella - Sant pol -  Sant Cebrià - Sant Iscle - Arenys de munt.

Dades de la Sortida :

Distancia : 152 Km

Desnivell : +2185 Dpa

Temps :      5h 25'

Vel Mitjana : 28 km/h

1. Rokoooo!! tela avui hee! estic podrit nen.
    Si dilluns segueixo igual anire cap al metge que em dongui antibiotic.

per cert la tornada no era per st.cebria he vist que era per arenys de mar.

salut!!

2. jajajaja així que la he liat diguent-vos que havien possat que es tirava per allà jajaja ... bueno al menys em evitat el vent de cara , encara que al arribar a Can Gaspart ha començat a ploure xD

Ja veuràs com t'anirà bè anar al metge crack !! si no ho arrastraràs més dies i no podrás tirar trons dels Teus jijiji