La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 28 d’abril del 2013

Al Mal Temps Bona Cara !!!

Avui per segona setmana consecutiva ens em vist obligats a no poder fer la Pujada a Santa Fe amb BTT com estava previst , aquest cop per raons Climatològiques  (Esperem poder-la fer abans que acabi l'any jejeje)

A les 7h ens em trobat al Forn , i em decidit deixar-ho córrer , ja que el dia pintava molt malament , a pesar del Meteocat que pronosticaba sol i Núvols .

Així que em decidit quedar-nos per aquí a la vora , per si acàs el dia empitjores i l'hem encertat de ple.

Em començat pujant per els Mosquits  fins El Corral , per anar corriolejant fins Sant Vicenç , el terreny estava perfecte hi hem pogut disfrutar moltissím i en el meu cas he descobert camins fins ara per a mi desconeguts , com una pujada molt cabrona i Llarga on en Fuga ha fet una exhibició Brutal

Després de fer el Corriol dels Xurribikers , dos cops , un de pujada i l'altre de Baixada ,  ha començat a Ploure , hi hem decidit anar a esmorzar  i em acabat a casa d'en Fuga ,on  ens em posat les Botes a base de Cansalada  i torrades ...aquí també hem disfrutat Molt  jejeje .

Llàstima de la Pluja per què la sortida prometia , molt divertida i força exigent i com sempre molt bon rotllo amb els companys del Club , al final m'han sortit 38 km i + 1207 Mts Dpa

Esperem que el Dimecres el temps ens respecti !!! en Principi  toca fer una sortida de Road








Gràfica de la Sortida 38Km  +1207 Dpa
Apunt per Esmorçar !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada