La Vida És Una Actitut

diumenge, 14 d’abril del 2013

Cap de Setmana Intens per el Montseny

Aquest ha estat un cap de setmana molt intens en quant entrenaments , després de 10 dies parat per la caiguda a la Volcat i amb dificultat hasta per caminar , per fí el Dissabte vaig poder agafar la Bici .

Tants de dies amb el Mono de Bike , no es bo , i durant la setmana se'm va ficar al cap pujar al Turó de L`home amb BTT tot i que Diumenge participava a rutes del Montseny .

I dit i fet, amb Companyia d'en Carles que sestà preparant per la Transportugal , el Dissabte vam sortir a les 7:30  per anar fins Arenys de Munt per pujar per Cal Arquer , passant  Cal Paraire , Olzinelles i St Celoni, on ens vam dirigir cap el cementiri.

Després d'agafar un caminet, vam creuar la Via del Tren i vam agafar un Gr-5 fins Fogars de Monclús , on després de fer un corriol molt Pedregós de pujada vam perdre de vista les marques del GR

Així que vam agafar una Pista in terminable que ens va dur a la carretera asfaltada on hi ha la cruïlla del Turó de L'home.

Vam Iniciar L'ascens al Turó d'uns 6km amb la calma i després de coronar foto de rigor i cap abaix que fa baixada

Al Cim del Turó de L'home amb en Carles

Com  que se'ns feia tard , vam decidir baixar a Sant Celoni  per Mosqueroles i pujar a Collsacreu per Carretera, un cop coronat Collsacreu baixada per Can Colomer

Gràfica de la Sortida

Dades de la Sortida BTT :

Distancia :   92 Km

Desnivell :   +2500 Dpa

Temps :       5h 49'

Vel Mitjana : 15'7 Km

I Avui Diumenge amb en Marc que esta preparant la Half , em anat a Granollers per participar a Rutes del Montseny , l'objectiu era fer un entrenament de qualitat i així ha estat.

Em sortit sense pressió de fer un Bon temps o Posició a la Classificació general , l'única premissa era Disfrutar amb un recorregut espectacular .

Tot i fer el recorregut curt , l'he Trobat molt exigent , però estic molt satisfet per com m'he Trobat , durant tot el matí he tingut molt bones sensacions tot-hi la pallissa d'ahir arribant a meta molt sencer i el més important ens ho em passat molt bé pujant per Santa fè i Collformic i com no atracant els avituallaments