La Vida És Una Actitut

dimarts, 16 de juliol del 2013

Pujada i Baixada a Andorra 2013

El passat cap de setmana amb els companys del club vam realitzar la tradicional pujada a Andorra amb Bici de Carretera , però aquest any la novetat es que també faríem el viatge de tornada a casa pedalant i no en autocar com en les edicions anteriors

Dissabte a les 5h  del matí , 10 valents vam iniciar la travessa , acompanyats per en Tendo i en Santi que ens van fer d'assitència amb la furgo i que per cert ens van cuidar d'allò més bé

Apunt per Iniciar la Pujada a Andorra

Dissabte 13 de Juliol  : Arenys de Mar - Andorra : 254 km +4070 Dpa

Arenys de Munt - NII - Mataró - Argentona - Parpers - Marata - Sant Antoni de Vilamajor - Moià - Santpedor - Súria - Cardona - St Llorens de Morunys - La Coma - Coll de Port (1.668 mts ) - Gombrén - Coll de la Traba (1480 mts) - La seu D'Urgell - Andorra

Pujant Parpers

Durant gran part del recorregut el temps ens va respectar , però al Coronar el Coll de la Trava va començar a ploure de valent , el descens fins la Seu  va ser força perillós per el mal estat de la carretera plena de forats i la pluja que persistia cosa que va fer que baixessím amb Molta precaució

Apunt D'iniciar el Descens a la Seu D' Urgell
Apartir d'aquí la pluja ens va acompanyar fins la nostra arribada a Andorra , amb 254km +4070 mts de desnivell positiu a les nostres cames

Diumenge 14 de Juliol : Andorra - Arenys de Munt : 246 km +2800 Dpa

Recorregut :

Andorra - La Seu - Puigcerdà - La Molina - Coll de la Creueta - Castellar de N'hug - Ripoll - Coll de Canes - Olot - Sant Feliu de Pallerols - Riudarenes - Hostalric - Vallgorguina - Collsacreu - Arenys de Munt

A les 6:30 , després de un copiós esmorzar al hotel , iniciem la  tornada a casa sota una temperatura força fresca (14º) cosa que ens obliga a sortir ben abrigats , això només seria un aperitiu del que tindríem que afrontar al cap d'unes hores

Per Què si la pujada va ser dura , la baixada va ser èpica de Collons !!

Després de molts quilòmetres i haver afrontat els ports del la Molina , la creueta i el coll de Canes  vam seguir la marxa fins Sant Feliu de Pallerols , on teníem que parar a dinar

Pujant a La Molina

Descens de la creueta fins Castellar De N' Hug
Un cop entaulats , va començar a caure un xàfec impresionant , i ens va fer retardar la sortida un parell d'hores, al final vam decidir que teníem que reprendre la marxa si o si , eren les 17h i encara ens quedaven uns 90 km per arribar a casa

Veient L'etapa del Tour Durant el Xàfec
Apartir d'aquí vam viure 15km amb molta tensió , la carretera era com un mar , visibilitat zero per la boira i òbviament per la pluja , molt terreny de baixada súper perillosa , cotxes passant per el costat a tota Llet i esquitxant-nos al passar per sobre alguns basalts , per sort al arribar a Riudarenes la cosa es va calmar , però només durant uns instants , ja que teníem la sensació que la tempesta ens perseguia allà per on pasavem ja que desde Sils fins Gairebé Hostalric vam tornar a pedalar sota la tempesta

Per sort Nostre vam poder afrontar els últims 20km amb tranquilitat , la pujada a Collsacreu va ser una autèntica festa , amb rebuda de la Montse Inclosa amb la Senyera i els Escallots , se'ns va posar la pell de Gallina

Un cop arribats al pavelló Municipal D' Arenys de Munt tots els integrants de l'expedició ens vam fondre en una abraçada , ho havíem aconseguit , l'haviem feta Grossa !!!

Des d'aquí vull felicitar a tots els companys per assolir el repte i donar-los les gràcies per el bon rotllo que va haver-hi durant els dos dies , l'únic Negatiu és que haurem d'esperar tot un any per tornar a repetir la Sortida

Felicitar al Club Ciclista Arenys de Munt per la gran organització de la Sortida , al Lluís Fenoy per Dissenyar un recorregut espectacular tant de pujada com de baixada , i als Germans Roig per fer-nos d'asistència , animar-nos constant-ment i fer que només ens preocupessím de pedalar

Ara Toca Preparar la LWS Non Stop a Castellar de N'hug el 3 D' Agost !! La Gran Odissea Mallerenga