La Vida És Una Actitut

dissabte, 19 d’abril del 2014

Fent el Cim Del Matagalls .... Caminant !!!!

Ahir vaig deixar la Bicicleta aparcada a casa per anar a fer una mica de Senderisme amb la Família , l'objectiu fer el cim del Mitíc Matagalls (1698 mts d'altitud)

Vam iniciar la Ruta desde el Restaurant de Collformic (1145 mts) després d'enfilar-nos per les escales vam iniciar l'ascensió per el GR però en compte d'agafar el camí per on puja tothom la vam liar i varem pujar per el dret , escalant per  un munt de rocs

Tot seguit vam continuar la marxa per una pista descendent que ens portava al Santuari de Sant Segimon (1230 mts) allà vam tornar a agafar un altre GR que ens va portar a uns prats on pasturaven les vaques i es podien contemplar unes vistes espectaculars

Després de Gairebé 8km i 740 Dpa vam arribar al Cim del Matagalls on vam fer la foto de rigor  i ràpidament vam iniciar el camí de retorn cap a Collformic (feia una mica de vent ) , després d'uns 3km de descens vam finalitzar la caminada amb un total de 12km , molt recomanables i amb ganes de repetir