La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 27 d’abril del 2014

Pujada a Santa Fe del Montseny amb BTT

Avui amb els companys del club em fet una bona tirada de BTT per anar preparant els futurs reptes de la Temporada com L'ultra Bike o Terra de Maquis

Així que a les 7:30 ens em trobat a la font d'arenys de Munt en Martí , Sergi , Fuga , Pau , CuadraTTi , Mel i jo mateix

Seguint el Track de quant vam fer aquesta mateixa ruta l'any passat , em pogut anar practicant la navegació amb GPS

El terreny avui estava espectacular després de les pluges d'ahir a la Nit , però em quedat ven enfangats ja que em tingut que passar per un munt de basalts , però això es Mountain Bike !!! així que Gaaaasss !!

La ruta força dura i rodadora ja que la major part del recorregut ha sigut per pista , però ens em fet un fart de pujar , calculo que em fet uns  20km de pujada sense parar , però gaudint del Montseny amb un paisatge i tranquilitat espectacular

Amb 52km i +1800 mts Dpa em arribat per fi a Santa fe , on em parat a esmorzar una bona truiteta i em fet una divertida tertulía


Ja Amb la panxa plena , em pujat cap a les Antenes , hi em seguit el Track de la passada edició de L'Ultrabike , abans parada Obligatòria al mirador del Turó de L'Home per fer foto de Grup i contemplar el bonic paisatge que l'envolta

El Montseny amb una Estampa espectacular
C.c Arenys de Munt Power !!
Seguint el Track em baixat per Pista fins El Poble de Mosqueroles , on em agafat un trencall que ens ha anat portant cap a Sant Celoni , on em agafat la carretera fins el poligon de Vallgorguina on abans hi havia la mítica sala del Pont Aeri on preteníem agafar un corriol  que saviem que estava per allà , però ningú de nosaltres l'ha viem fet mai , resultat ???? Super Liada Maqui !! si es per aquí , si és cap allà ... amunt , avall total em acabat obrint un camí nou , semblàvem senglars al mig del Bosc , per sort em acabat sortint a la Via verda de Vallgorguina i com que anàvem fatal de temps em pujat Collsacreu per Carretera , un cop a Arenys de Munt he aprofitat per netejar la Bici que estava en un estat lamentable i ja depàs evitar que em fotessin fora de casa !!!

Agrair als companys del club per la companyia on han demostrat estar súper forts !!! em pogut disfrutar d'un gran dia de BTT i com sempre amb Molt bon Rotllo !! Moltes Gracíes Àmics !!!



                                           Dades de la Sortida :

                                           Temps Total : 7h 28 '

                                    Temps en Moviment :  5h 49 '

                                           Distancia : 97.1 km

                                    Desnivell Positiu : +2400 Dpa


** I Dissabte estarem Presents a la segona edició de la Ultrabike By Twonaw , on fare parella amb el gran David Picañol "alies ProPica " on participarem a la categoria Aventura de 120km i +2800 metres de Desnivell , per més Info entreu al següent enllaç : http://www.ultrabike.cat/informaciotecnica.html



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada