La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dimecres, 15 de juny del 2011

Transcatalunya 2011 Repte Aconseguit

Doncs la Transcatalunya ja està Feta.
La he Trobat molt dura i exigent, més del que hem podia imaginar.
He tardat 12h 48 Min a completar tot el recorregut (194 km) + 6 de propina per que ens vam perdre
un parell de cops, finalment vam fer grupeta amb uns companys del club hi vaig entrar el num 116 .

Ha sigut una Gran experiència, on hem posat al límit la nostra força física i sobre tot mental.
També he tingut d'apendre a conservar la mecànica de la Bicicleta hi ha saber dossificarme.

Parlant amb algun company, coincidíem que 3.500 mts de desnivell no era gaire, pensant que era una
travessa de 194 Km.... que a partir del segon control tot era baixada..  Mentida.

Crec que per afrontar una Transcatalunya s'ha de estar Molt preparat, no val només sortir els caps de setmana.

Sort que aquest any he començat a entrenar amb Bici de carretera, si no no sé si la Hagués acabat.
al km 90 vaig tenir una petita crisis, van aparèixer rampes als quàdriceps, hem vaig ratllar una mica Peró per sort hem vaig recuperar.

L'any que be no se si hi tornaré a participar, Peró si ho fes hauré de entrenar molt i molt, per intentar patir el Minim.

Ara el Pròxim repte que tinc, és Pujar a Andorra amb Bici de Carretera amb els companys del Club el 9 de Juliol, crec que són 220 Km's.








Amb en Carles i en Marc, ja som Finisher's de la Trans



            L'Àlex i en Marc, ficant Oli a la cadena després de creuar un riu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada