La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 18 de desembre del 2011

Sortida Gastronòmica del C.C. Arenys de Munt.

Avui, a les 8 del Matí ens em trovat una bona colla de companys del club a la font per iniciar una gran Jornada de BTT.

Em començat per un senderillo nou, que està Obrint en Tendo, és Brutal, hem seguit per Can Sala per anar a Buscar el senderillo dels Gossos.

Al arrivar a St Cebrià em anat a fer el Dragon Khan, es moooolt bestia, tè un desnivell brutal.
Tots em intentat pujar-lo però aquest any no s'ha aconseguit, en Martí a estat apunt nomès li han faltat un parell de metres.

Tot seguit primera parada, per esmorzar a St Cebrià, tot veient el Barça per sort em pogut veure els dos Primers Gols, així que més contents que mai ens hem dispossat a Pujar per Can Ginebra per fer el Cubata.

Un cop a dalt, visita al Pessebre del Club, un parell de fotos de rigor i cap a Dinar a St Maria del Montnegre.

Després de Dinar tornada a casa per Cal Paraire, Can Colomer, riera de Subirans i Arenys.

Dades de la Sortida :
-63 Kms
+1950 Dpa

          

                                          El Temible Dragon Khan



                                     Arreclant el Passebre del Club

Foto de Grup al Pessebre

                                        En Santi arreclant el Pessebre
                                             
                                               Gràfica de la Sortida

                                                El Recorrègut D'avui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada