La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 19 de febrer del 2012

Sortida de Senderillos per Sant Vicenç


Després de L'entrenament de carretera d'ahir, no he tingut gaires bones sensacions així que al principi e rodat molt conservador, no tenia gens de Gasss.

Així que hem sortit de la Font per fer una volta per els senderillos de Can Jalpí,  fins anar a Buscar el rial del Remei, més senderillos fins St Vicenç de Montalt per començar a seguir una bona part del recorregut de la Marxa BTT Montalbike. (La Part Final)

Hem començat pujant per una carretera asfaltada de gran pendent, que portava fins la carretera del Pollastre, la qual hem creuat i hem començat a fer senderillos i més senderillos.

El circuit molt currat, m'ho he passat genial, trams tècnics, corriols ràpids altres de Pujada, per tots els gustos.

Al arribar al Poble de St Vicenç de Montalt, em decidit improvitzar hi hem començat a pujar per una riera que ningú conèixiem, el primer km ha estat ciclable, però després a tocat posar-se la bici a coll per pujar per unes trialeres.

Després em arribat al Corral i aquí ens em dividit, uns han marxar cap a casa baixant per el Camí amagat i un servidor i un parell de companys, em seguit fins Creu de Rupit, uns senderillos fins La Casa Nova per acavar baixant per Can Colomer.

En total vaig fer 40 Kms i + 1.400 mts Dpa.




Foto De Grup

Gràfica de La Sortida D'avui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada