La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 11 de novembre del 2012

XVIII Montnegre BTT

Avui amb els companys em anat cap a Sant Celoni per participar a la 13na edició de la Montnegre BTT, on em tingut que afrontar 40 km i +1.100 mts Dpa, per un recorrègut força Pistero , però amb alguns corriols de pujada i baixada.

Per fer tot el recorrègut he tardat 2h 12', fent la pedalada al meu ritmillo, avui no em venía de gust n'hi apretar n'hi patir, estic en pre-temporada i només volia començar a activar-me de cara les 3h de resistència, tot i això he entrat a meta entre les Posicions 20 - 30.

Els que si que s'han sortit han sigut els meus companys de club en David assolint la 2ona Posició, en Melcior la 4arta i en X. Cuadrado (parella meva a les 3h i ABR) entrant a meta en 7ena Posició, moltes felicitats Companys.

Ara a continuar entrenant i a començar a fer una bona BASE per afrontar la Temporada amb Garanties



Abans del Primer Avituallament




Travessant la Bassa








Gràfica de la Montnegre BTT 2012
**Agraïr a la Gent del C.c Sant Celoni la Gran quantitat de fotos que han penjat al seu Lloc Web **

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada