La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dissabte, 2 de febrer del 2013

Avui Sortida De Road Sense Molta Història .

Avui sortida molt Light amb els companys del club , per diferents motius , la majoria de companys no podien fer tota la sortida , així que em anat força tranquils fins Alella , on em girat a la rotonda per tornar cap Arenys .

La tornada això si ha tingut algunes apretades molt series , fins que un company ha tingut un "pinxasu"a Llavaneres on em parat per canviar la càmera .

Un cop em reprès la marxa , em seguit fins Sant Pol , on em tornat a Arenys passant per Sant Cebrià i Sant Iscle de la Vallalta .

Dades de la Sortida :

- Distancia :  75 Km

- Temps     :    2h 42 '

- Vel Mitjana : 27 '7 Km/h

- Desnivell :    +360 Dpa 

Demà en Principi participaré a la marxa BTT la Hivernal que es celebrarà a Santa Maria de Palautordera.


La Pedalada es preveu Molt Trencames , disfrutant dels paratges i senders del Montseny , té bona Pinta !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada