La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 23 de juny del 2013

Gran Cap De Setmana !!! Gaaaasss

Molt bon cap de setmana d'entrenaments , tot i no tenir molt bones sensacions en les dos sortides que he fet , suposo que vaig assimilant els entrenaments d'entre-setmana.

Ahir sortida amb Bici de Carretera amb els companys del club fins el km40 , on vam girar per anar a trobar un company que s'havia quedat tallat abans d'arribar a Dosrius , llàstima que no el vam trobar , i amb en CuadraTTi vam anar improvitzant una bona estona.

Un cop a Llinars vam fer un bon troç (4Km) D'sterraTTo , o sigui vam rodar per pista forestal amb les nostres Bicis de Carretera , al més pur estil Giro D' Itàlia o Montespacchi Eroica , vam acabar la sortida amb 96km



I avui amb els companys del club per fi em pogut realitzar una sortida BTT que feia molt de temps que teníem pendent : Pujar a Santa Fè Del Montseny per Gualba.

Em sortit a les 7h del Matí una Bona colla , per començar pujant per Can Colomer , Cal Paraire , em baixat per corriols fins Olzinelles i tot seguit em rodat per un camí força planer per arribar a Gualba

Tot seguit em tingut d'afrontar tres ascensions bastant llargues fins arribar a Santa Fe , però ha valgut molt la pena , ja que el paisatge era impresionant

Un cop arribats a Sta Fè , parada al restaurant per fer una Truita , el cel estava completament emboirat , inclòs em agafat  fred , així que li em demanat paper de Diari a la gent del restaurant per poder realitzar el descens per carretera fins Sant Celoni , per cert amb un vent de cara molt empipador

Un cop fet el descens la temperatura ha cambiat radicalment , finalmet per pujar a Arenys de Munt em decidit fer Collsacreu per carretera això si a Bon ritme , Total 94km +1900 Dpa

Salut i Bona revetlla !!!!

Avui Bona Grupeta







Fotogràfies By X. Cuadrado

2 comentaris:

  1. Rokooo truucooo!!!! bones sortidetes aquest cap de setmana hee!!

    i bons trons que vares llençar cabrit a mes d'un s'e li a atragantat la coca...!!! jajajajaja

    ResponElimina
  2. jajajaja CuadraTTi tu tambè vas deixar anar alguns Atxasusss cabrit hehehe !!! Haveure si el próxim Finde Liem sortides tant wapeeesss com aquestes !!!

    ResponElimina