La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 22 de desembre del 2013

Sortida Gastronòmica C.c Arenys de Munt 2013

Avui després de 3 setmanes d'inactivitat tocava fer la mítica sortida Pre - Nadal amb BTT del C.c Arenys de Munt  , La Gastronòmica

A les 8h ens em trobat a la font i només començar ens em enfilat per la Presó , cosa que ha fet que ens treissím  el fred de sobre ràpidament

Abans de Sortir desde la Font
Després de corriolejar per la Creu de Canet , em baixat pels Gossos i ens em dirigit cap a Sant Cebrià de Vallalta per enfrontar-nos al mitíc Dragon Khan , un Tallafoc amb una rampa descomunal



Aquest any 4 companys del club han aconseguit pujar-lo , a mi m'ha quedat molt poquet per aconseguir-ho l'any que bé ho tornarem a intentar

Tot seguit baixada per un senderillo molt xulo que vam fer a la Cebriarenca 2012 i tornada cap a Sant Cebrià per esmorzar a la Vinya

Un cop esmorzats ens em dirigit cap a Can Ginebre , per pujar per el temible Cubata fins la Torre del Foc , amb unes rampes molt pronunciades em anat pujant xino xano

Al arribar a la Torre del Foc em pogut pujar-hi , i contemplar unes vistes brutals !!!!! El Montseny , Collformic , el Corredor , els Pirineus Nevats , impresionant










Aparti d'aquí ja començava a tocar fer una baixadeta fins la Trialera del Pessebre i cap a Sant Martí on molts companys han continuat la Gastronòmica parant a dinar al restaurant , d'altres que teníem compromisos familiars em baixat cap a casa

Aquí ja he començat a notar l'inactivitat hi he acabat demanant l'hora , anava justejant força , però realment he acabat més satisfet del que pensava

En Total 55km i uns  +1800 mts Dpa

Foto al Pessebre del Club
Salut i Bones Festes !!!!!!!!


** Fotos By Presi **

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada