La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dimarts, 10 de juny del 2014

Marxa BTT de Canet de Mar i Apunt Per Terra De Maquis

El passat Diumenge vaig participar amb en Marc a la marxa BTT de Canet de Mar , amb un recorregut farcit de corriols i trialeres vam poder disfrutar d'un matinal d' Autèntic BTT

El circuit tècnic i molt trenca-cames , amb un constant puja-baixa , molt dur , vam passar pels corriols i Trialeres més emblemàtics de la Creu , com els Gossos , El Senglar , L'esquirol , els Brothes etc...

Durant tot el recorregut vaig rodar amb en Marc , que fa poc  ha tornat a agafar la Bici , jo per la meva part tenia súper clar que volia disfrutar de la pedalada i dels corriols ... La setmana que bé ja tindré temps per odiar-los a Terra de Maquis

Així que a cada avituallament feiem un Pit-Stop per Omplir Bidons i menjar una mica, i un cop avituallats rea-preniem la marxa sense estress , l'objectiu era disfrutar

Baixant per L' Esquirol
Pujant el Corriol dels Gossos tot saludant L' Àlex
Gràfica de La Pedalada

Així que m'agraderia felicitar al Club Ciclista Canet de Mar per l'excel.lent organització i per dissenyar un circuit Brutal !! Aquesta pedalada será ficxa en el meu Calendari

Ara toca descansar durant la setmana , el Proper Divendres ja marxem a Castellnou del Bagès per participar a Terra de Maquis !! Esperem que la sort ens acompanyi !!


Perfil De La Primera Etapa : 140 km +3800 Dpa

Perfil De La Segona Etapa : 100km +2500 Dpa


Salut i Gas !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada