La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dimecres, 11 de març del 2015

V Marxa Cicloturista D' Amer ( Terra De Volcans )


El Passat Diumenge em vaig desplaçar fins Amer per participar a la V edició marxa  cicloturista terra de Volcans , el recorregut  molt exigent de 137 km i +2900  Dpa  ens va fer disfrutar d'allò més .

El recorregut constava de 4 ascensions ( Osòr 27km al 3%  de  2 categoria -  Coll de Romegats: 3.8km al 4.9% de 3 Categoria - Coll de Bracons : 10km al 5.6% de  1 Categoria i per finalitzar El port de sant Martí Sacalm 8.2km al 7.2% de 1 categoria on hi havia la línia d'arrivada)

Durant tot el matí vaig tenir bones sensacions aguantant amb el grup capdavanter fins poc abans de començar l'ascensió de Bracons sobre el km91 , on vaig posar el meu ritmillo per intentar perdre el menys temps possible

Després de coronar Bracons , vaig iniciar gairebé una contra-rellotge en solitari  d'uns 30km fins arribar a Amer on vaig anar avançant gent , m'entres anava rodant per un terreny molt rodador

Per acabar la marxa vam fer l'ascensió al port de Sant Martí Sacalm (8.2km al 7.3%) on tot-hi patir una mica de rampes vaig poder avançar a uns quants ciclistes més , acabant a la 26 posició de la general amb un temps de 4h 40' 40'' per completar els 137km i +2900 dpa amb una mitja de 29.26km/h

En definitiva súper content per el meu rendiment , però he de millorar sobre tot en les baixades ja que la gent va com fletxes , ara a preparar la Volta Aragó de BTT del Proper Cap de Setmana !! Gaaaaaassss !!!

Perfil de la Marxa D' Amer
Recorregut
Apunt de Coronar el Coll de Bracons km 96


Pujant l'últim Port de la Marxa Terra de Volcans

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada