La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dissabte, 16 de febrer del 2013

Apunt per L'Andalucia Bike Race !!

Falten només 7 dies per que comenci la Andalusia Bike Race , i aquesta setmana era la última per fer uns bons entrenaments ja que apartir de Dilluns , m'ho prendre totalment de Relaxxx , algo de rodillo o bici de carretera però molt suau , lo primordial serà descansar , menjar i anar al Fisio.

Dilluns i Dimarts vaig fer dos entrenaments curtets però força intensos , els dos amb molt de corriol sobre tot de pujada (Vaig sumar un total de  75 Km + 2196 Dpa amb 4h 41 ')

Entrenament Dilluns 11 : 35 Km +1015 Dpa
Entrenament Dimarts 14 : 40 Km +1181 Dpa
 Dissabte tenia pensat fer una sortida BTT llarga, així que a les 8h em vaig enfilar per les esses de Can Jalpí per anar a buscar els corriols de Pujada del Pollastre.

Després de fer alguns senderillos , no tenia molt bones sensacions , així que em va passar  per el Cap plegar i anar cap a casa .

Però poc a poc em vaig acabar Liant i després de pujar Collsacreu , dos cops vaig seguir fins Sant Iscle de Vallalta , per Pujar l'urbanització Font del Montnegre , famosa per els seus Rampots

(Segons altimetries Publicades a Internet / altimetrias.net)

Altitud: 577 m Distancia: 5,53 km Desnivell: 449 m % Mitjana: 8,2 %

Un cop a Dalt vaig quedar impresionat per la Boira tant espesa que feia , no es veia res de res però vaig continuar fins arribar a la cruïlla de la ctra del Turó Gros i vaig optar per anar a visitar el Pessebre del Club , per cert  aquella zona estava preciosa per la cantitat de Fulles que hi havien al Terra.

Un cop feta la trialera del Pessebre (a peu) , vaig seguir baixant per un caminet molt Pedregós que em va portar a la ctra de St Martí del Montnegre fins arribar a Cal Paraire

Apartir de Collsacreu em vaig començar a mullar bastant i vaig decidir baixar per la Carretera per arribar a  casa el més ràpid possible

Quin Fart de Pujar !!
 
Entrenament Dissabte dia 16 : 

Distancia :    58 Km

Temps :        3h 32 '

Desnivell :   + 1750 Dpa


Entrenament Diumenge dia 17 :

Distancia :   71.5 Km

Temps :        4h 31 '

Desnivell :   + 2115 Dpa

Avui sortida BTT amb els companys del Club : Martí , Fuga , X .Celma, Sergi i Pep Sellès , ja de bon inici pujada per el Camí Amagat a Full i cap a la Pedra Ferradura , on em agafat el corriol dels Xurribikers de baixada per sortir a la Pista que Porta a Santa Mònica .

Em seguit corriolejant fins Canyamars on ens esperava una autèntica emboscada amb rampots considerables , un cop feta tornem a corriolejar fins arribar al Pou de Glaç

Aquí em decidit fer la pujada del Dinosaure d'uns 700 - 800 mts força dura , un cop coronada em fet rea-agrupament i ens em dirigit al Dolmen de Ca L'arenes a ritme molt fort imposat per el Presi , que està fortissím !!!

No em parat de pujar fins arribar al Corredor , on en Martí i jo ens em separat de la resta dels companys que han marxat cap a casa.

El Presi m'ha dit que volia anar fins a Sant Martí del Montnegre, així que em baixat a Vallgorguina per uns corriols que mai havia fet i de seguida em tornat a pujar i pujar fins Arribar a St Martí .

Al final ens em engrescat i em acabat arribant a l'ermita de Santa Maria del Montnegre , per acabar baixant per El cubata i Tornada a Arenys de Munt per Carretera ja que jo tenia presa per un compromís familiar

La sortida ha estat molt dura i a bon ritme , molt variada i com sempre amb molt bon rotllo , poder rodar amb aquets Senglars es un Luxe !!

Recorregut :

Camí Amagat - El Corral - Pedra Ferradura - Corriol dels Xurribikers - Canyamars - Pou de Glaç - Pujada del Dinosaure ( Pujada de La Mort )  Dolmen de Ca L'arenes - El Corredor - Vallgorguina - Pujada del Cementiri - Sant Martí del Montnegre - Santa Maria del Montnegre - El Cubata - Sant Iscle de Vallalta - 4 carreteres - Arenys de Munt - Arenys de Mar.

Amb en Martí a L'ermita de Santa Maria del Montnegre
Gràfica de la Sortida D'avui
Així acabem una molt bona setmana d'entrenaments on he sumat 204 .5 Kms  +6061 mts Dpa amb un total de gairebé 13h d'entrenament , esperem arribar el millor Possible a L'Andalucia Bike Race !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada