La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dissabte, 19 de gener del 2013

Al Menys No Ha Plogut !!!

Avui com que amenaçava pluja, amb els companys del club em improvitzat una sortida amb bici de carretera pels voltants de la NII , per què en cas que comences a ploure poder anar ben ràpid cap a casa .

Per sort el temps ens ha respectat , només han caigut quatre gotes mal comptades durant tot el recorregut i a més avui no ha fet gens de fred , és més he arribat a passar calor .

 La primera hora força trànquila , ens em dirigit cap a Mataró per Anar cap Argentona i fins Vilassar on em girat el sentit de la marxa .

Em Pujat per Sant Simó fins baixar a Llavaneres ,hi hem tornat a agafar la  NII per anar fins Calella per pujar les Basures .

Em anat a molt bon ritme i anàvem atrapant petits grupets de 3 o 4 ciclistes .

A l'altura de la Muvissa érem un pilot d'uns 30

No em baixat de 40 km/h , pals a tort i dret , espectacular , em deixat anar la carbonilla .

Al arribar a Calella no n'erem més de 15 , llàstima que per el Camí em perdut alguns companys del club

Tot seguit em pujat a les Basures de Calella , em tornat a la NII per anar fins a Blanes , mitja volta a la rotonda del FreeBike i tornada per la NII a mitja de 40 km/h .

Dades de la Sortida : 

Distància : 111 Kms

Desnivell :  + 900 Dpa

Temps :      3h 49'

Velocitat Mitjana : 29.6 Km/h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada