La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dissabte, 12 de gener del 2013

Seguim Acumulant Km's

Avui bona sortida de Road amb els companys del club , tot i pasar molt de fred durant les 3 primeres Hores.

Per si no en teniem prou , el vent tambè ha fet acte de presència acompanyant-nos desde Arenys fins Arbúcies .

A les 8h del Matí em sortit d'Arenys , i si per fí avui feia fred i moooolt , tots ben tapats i abrigats em anat circulant per la NII fins Tordera .

Allà encara feia més fred , una autèntica nevera , els camps i rierols estaven ben glaçats , els dits dels peus i de les mans ens feien mal i a sobre vent de costat i de cara fins Arbúcies mooolt emprenyador .

Un cop a Arbúcies em pujat el coll de Revell d'uns 13km's d'ascensió , un cop coronat em girat a la rotonda i em fet mitja volta baixant per el mateix Port amb molta precaució ja que estava ben Mullat

Amb el descens acavat em fet una  parada tècnica per fer un cafetò recuperador a un bareto a peu de carretera , ens ha anat de conya per reactivar-nos .

Després del Cafetò em seguit la marxa pujant per Coll de Norris , Breda i fins Sant Celoni a molt bon ritme i per finalitzar la sortida em pujat per Collsacreu .

En definitiva una molt bona sortida per seguir amb la preparació per la ABR , seguim picant pedra .

DADES DE LA SORTIDA :

Distancia : 127 km 's
Desnivell + Acumulat : +1580 Dpa
Vel Mitja : 28.2 km/h
Temps : 4h 32'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada