La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dilluns, 11 de març del 2013

Tornant als Entrenaments Després de L' ABR

Aquest cap de setmana he tornat a agafar la bici després de la setmana de descans que em vaig pendre després de finalitzar L' ABR.

Dissabte vaig fer sortida de road amb els companys del club , i la veritat que em vaig trobar més bé del esperat , arribant a Arenys força sencer

L' etapa molt rodadora , però d'aquestes que poc a poc et va Llimant i més si ja a la Tornada t'agafa el vent de cara des de Tordera fins Arenys , va ser una agonia .

Apunt D'iniciar la Pujada a Sant Feliu de Codines
Recorregut de L' etapa :

Arenys de Munt - Mataró - Argentona -  Parpers - Cardedeu - Marata - La Garriga  - Sant Feliu de Codines - La Garriga - Currons - Sant Antoni de Vilamajor - Llinars - Sant Celoni - Campins - Gualba - Hostalric - Tordera - NII  - Arenys de Munt.

Distància : 163 Km

Desnivell : +1735 Dpa

Temps :    5h 45 '

Vel Mitja : 28'6 Km/h


El Diumenge tocava fer sortida BTT i de pas anar a veure passar els amics que participaven a la Transmaresme , així que a les 8h sortíem d'arenys amb el meu cosí per Anar a fer uns quant senderillos per Sant Vicenç , pujar per Santa Mònica i seguir corriolejant fins la Pedra Ferradura

Després Descens fins la Creu de Rupit , on agafaríem pista fins arribar a Cal Paraire lloc elegit per veure passar la cursa , que per cert va Guanyar l'àmic Joan Pons , pulveritzant el Crono de les Anteriors edicions de la Transmaresme , Moltes Felicitats !!!!

També felicitar al Gran Melcior , per la cursa feta , llàstima de la seva perdúa a Mataró , deixant-se més de 10' i tinguen que fer un esforç extra per recuperar Posicions , tot i això Top20 , Impresionant , poc a poc ja esta tornant al seu Nivell habitual

Dades de la Sortida BTT :

Distància : 53.2 Km

Desnivell : +1500 Dpa


Temps :
3h 37 '


Vel Mitja : 14'7 Km/h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada