La Vida És Una Actitut

dilluns, 25 de març del 2013

Preparant La VolcaT 2013

El próxim Divendres dia 29 iniciarem el següent repte de la Temporada , La VolcaT on participarem uns quants Socis del C.c Arenys de Munt.

Aquest Cap de setmana l'hem aprofitat per acabar d'agafar la forma per arribar el millor posible a la Prova que s'iniciara a Igualada i constarà de tres etapes

Així doncs el Passat Dissabte vam fer un molt bon entrenament BTT  amb en Martí & CuadraTTi , ruta 100x100  by Pons , per les trialeres i corriols de la zona , un puja i baixa constant  i molt exigent, tocant ben poc trams de Pista

A les 8h ens varem trobar a la Creu de Rupit amb J.Pons , Pica i un company , després de pujar a ritmillo  per els Mosquits on el Presi ens va fer treure la Llengüa fora .

Després de les salutacions , vam començar a Pujar cap el Corredor , un cop coronat baixada ràpidissima cap el Dolmen de Ca L'Arenes de Llinars , per començar a corriolejar per uns camins força divertits

Després de baixar per uns quants circuits de descens  (per cert força xungos) vam continuar fins arribar a la Torre del Moro de Llinars del Vallès .

Tot seguit baixada molt divertida per el Dragon Khan de Dosrius , que ens va deixar a la carretera del Collet , on vam seguir la marxa pujant fins Canyamars i el Pou de Glaç , arribant a La Creu de Rupit , per fer el descens a Arenys de Munt per els Mosquits  a velocitat Vertiginosa

Dades de la Sortida BTT Dissabte Dia 23 :

Distancia : 63 Km

Desnivell :  +1700 Dpa

Temps :        4h 16 '

Velocitat Mitja : 14 '7 Km /h

Entrenament Diumenge dia 24 :

Ahir sortida amb bici de carretera amb els companys Mallerengos Carles , Toni & Marc , a ritme tranquil vam anar fins Calella on ens vam trobar en Jordi  que es va afegir a la sortida

Tot seguit Vam girar a la Rotonda de la Creu Groga  per tornar enrere cap a Sant Pol i anar a Sant Iscle de Vallalta per l'interior fins les quatre carreteres

Un cop a Arenys de Munt , pujada per el Pollastre i la Carretera de Mata

Ja arribats a Sant Simó (mataró) , tornada per la Nacional fins Arenys i per acabar la sortida parada a Arenys de Munt per fer tertulía i un bon esmorzar