La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dilluns, 1 d’abril del 2013

VolcaT 2013

La Volcat 2013 ja és història i desgraciadament no l'he pogut gaudir massa , la meva participació a la cursa podriem dir que va durar 30 Km .

Però anem a pams , arribem a Igualada amb els companys del Club , recollim dorsal , mallot d'obsequi i anem a fer un cafè , on apareix el Campió del món de Maratò MTB el Grec Periklis LLias , molt simpàtic per cert

A les 10h es dona el tret de sortida , 2km's de tram neutralitzat , la gent a mil molt nerviosa com a la ABR , jo m'ho prenc en calma i vaig fent

Al Poc agafem Pista i poc a poc el pilot es va estirant i cadascú va al seu lloc , els primers 20km majoritariament són de pujada , molt trenca-cames  , em trobo molt bé de cames , tinc molt bones sensacions i vaig a l'idea , avançant força gent, sembla que els darrers entrenaments estan fent efecte.

A continuació algunes zones de corriols i trialeres amb una baixada força llarga (km 23) moooolt xula i divertida

Després de creuar un rierol , comencem a ciclar per uns senderillos planers (km29), no tenen cap dificultat vaig força ràpid a uns 30 km/h , quant en mig del camí em trobo un basal amb fang

La roda de davant passa bé , però la de darrere se'm envà i surto disparat , quin pinyo !!! per sort ningú l'ha vist jejeje , ja que anava sol en aquell Moment !! ,  ràpidament m'aixeco , però em fa mal hasta l'ànima , em veig la cama esquerra pelada des de el genoll fins la cuixa , la Bici sembla que està bé , rea-prenc la marxa buuufff quin dolor !! em comença a avançar gent i més gent , no em puc posar de peu ni quant pedalo ni quant arribem a algun corriol tècnic , però tenia que acabar l'etapa si o si !!!

Ho vaig passar força malament per arribar a meta , van ser 30 km gairebé agònics però ho vaig aconseguir , un cop a meta vaig anar directe a l'ambulancia per que em curessin les ferides i a les 16h vam agafar el Bus de retorn a Igualada

Allà vaig decidir tornar amb en Carles a Arenys , ja que en principi em tenia que quedar a dormir a Manresa

Un cop a  casa , a reposar ha veure si la cama millorava , però el dolor no marxava així que per un cop a la meva vida vaig fer servir el sentit comú i  vaig decidir no prendre la sortida n'hi a la segona n'hi la tercera etapa , donant així per acabada la meva particiapació a la Volcat.  Sincerament crec que va ser el més encertat

Team C.c Arenys de Munt
Des de aquí vull donar les gràcies a tots els amics i companys del club i tambè a la Familía Mallerenga que s'han preocupat tant per mí i m'han donat suport , i com no felicitar als companys del Club Martí , David , CuadraTTi , Melcior i Carles per la seva Gran actuació a la Volcat , demostrant un estat de forma Brutal

I menció especial per en Joan Pons , guanyador de la Categoria Master40 i  11 a la classificació General Final !!! un craaaaack !!! Moltes Felicitats

Ara a recuperar i a pensar amb la pròxima cursa la 33ª Edició de les Rutes del Montseny on acompanyaré a l'àmic Marc , que està preparant-se per la seva participació a la Half

( http://www.rutesdelmontseny.com )

10 comentaris:

  1. Ànims crACK!!! Ens veïem a rutes

    ResponElimina
  2. Moltes Gràcies Jordi !!! Allà Estarem Company .

    ResponElimina
  3. Rocko, gran actitud davant l'adversitat. A Rutes ens veiem, o no que vas molt ràpid.. :-).

    ResponElimina
  4. Merci Quim !! Segur que em fots canya a rutes !! que estàs mooolt fort !! per sort amb en Marc farem el recorregut curt , si no la Minutada que em fotries podría ser important xD

    ResponElimina
  5. Òstres tú, quina mala sort! De totes maneres vas fer el correcte. L'any que ve s'hi torna i punt! Ens veiem.

    ResponElimina
  6. jajaja Merci Jordi !!! i taaaant l'any que bè haurem de tornar-hi se'ns dubte !! Salut Company !

    ResponElimina
  7. Xavii i com estàs ara de la cama?? Jaja si esq ets una cabra boja!! Vaig anar a Girona amb la bici de road l'altra dia, vaig donar-li un petó al terra quan vaig trepitjar l'esfalt jajaja sq tenia molt de mono pobreta que nomes pillo btt ultimament. I això, prento en calma! Ptns

    ResponElimina
  8. Eiii Cintia , mooolt millor la ferida va cicatritzant però això va molt lent , a sobre és bastant gran i en alguna zona algo profunda , però tinc que tenir paciència bufff i m'està costant moolt per què estic amb el King Kong de Bici , Diumenge que bè participaré a una marxa de Bici de carretera molt xula de Granollers , espero estar recuperat

    Deuries fer més de 100 km's no ?? jejeje que guay !!! la bici de carretera engantxa mooolt !! a mi m'encanta , que vas anar-hi tota sola ?? tu n'ets capaç jijijiji

    Petons !!

    ResponElimina
  9. No no, vaig anar amb més gent pq nose arribar! xD. Escolta fem una sortida btt un dia d'aquests que vulguis fer "passeig"? jaja. Ara q s'allarga el dia..

    ResponElimina
  10. Okeeeey !! Quedem un dia d'aquets , haveure si ho podem combinar i fer sortideta BTT

    ResponElimina