La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 21 d’abril del 2013

Sortida BTT Improvitzada Brutal !!!

Avui en Principi teníem que fer una sortida de fons i pujar a Santa Fe del Montseny  passant per Gualba , però molts companys avui tenien el temps molt limitat i em decidit deixar la sortida per la setmana que bé

Així que la qüestió era que faríem finalment avui , ràpidament en Tendo ha dit tranquils , anirem improvitzant ... va Vinga pugem per el Camí Amagat ... Buuufff ràpidament ens ha entrat la calor de cop , l'hem pujat a molt bon ritme , tot seguit agafem el camí d'en Santi i un altre corriol de Pujada que no sé si té Nom on en Fuga m'ha fet treure el Millor de mi per poder Seguir-lo

Després em intentat pujar pels Misteris , només en Fuga ho ha aconseguit i sense fer cap peu , girem a l'esquerra i després d'us 100 mts girem a la dreta per agafar el corriolet que està al costat d'una casa , la llàstima que l'han trinxat amb una màquina , em passat per allà com em Pogut

Tot seguit em anat cap el Dolmen de Ca L'Arenes , on em agafat una trialera de baixada mooolt xula i amb algun tram un xic tècnic que ens va ensenyar en Pons en unes de les seves Sortides

Avui Grupeta de High Level al Dolmen de Ca L'Arenes
Aparti d'aquí he tirat de Memòria per seguir pedalant per els corriols d'en Pons i per sort la Jugada m'ha sortit bè , els companys flipaven amb aquests corriols , divertits i tècnics tant de pujada com de Baixada.

Com que estavèm per LLinars em decidit acostar-nos a veure Circuit de la Copa Catalana , ja que avui és disputava la prova , i em anat fent algun tram fins arribar a la Pista que porta a la Torre del Moro, on em fet una visita a la Torre de Guaita per contemplar unes vistes impresionants i depàs parada tècnica per fer un entrepà + Coca-Cola

Ja esmorçats voliem baixar per el Dragon Khan que porta a Dosrius , per sort ens em Trobat uns Nois de Mataró que ens han guiat fins trobar-lo , Llàstima que en plena baixada em comprovat que era part del circuit de la Copa Catalana i em tingut que passar-hi amb molt de compte per no molestar als participants de la Prova

Un cop a Dosrius , em començat a pujar per camins totalment desconeguts per Nosaltres, amb unes parets de més del 17% i en alguns trams força bruts , ja que no hi deu passar molta gent per allà ... o potser Ningú.

Per Sort poc a poc ens em anat acostant a Can Bruguera on em agafat la Pista fins abans de la Creu de Rupit on em girat a la dreta per baixar per el camí d'en Santi , el Corral i per Finalitzar la Sortida baixada per el sempre espectacular Camí Amagat

Gràfica de la Sortida d'avui , Molt Trenca-Cames
Dades de la Sortida :

- Distancia :   60 km

- Desnivell :   +1510 Dpa

- Vel Mitjana : 13.1 Km/h

- Temps :           4h 35'

2 comentaris:

  1. Sortida molt xula i molt ven esplicada.La setmana que ve messsss ....
    Gassss a la burra

    ResponElimina
  2. Siiii !!! La Liarem parda per el Montseny , però Tendo un dia d'aquets em de tornar per Llinars per què tú i en Santi pogueu baixar per el Dragon Khan a Full jajaja

    Salut !!

    ResponElimina