La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dijous, 18 d’octubre del 2012

Rutaca BTT entre setmana i Visita del Senyor del Mazo !!

Avui entrenament Btt amb Xavi C & Melcior, molt dur prácticament tot per corriols i trialeres amb visita inclosa del senyor del Mazo a un servidor, desde el Km 13 realment he anat realment petat.

Em començat fent voltes per els senderillos de Can Jalpí per tot seguit anar a buscar un corriol nou molt dur on abans d'arrivari s'ha de pujar un rampot esfaltat amb rampes superiors al 20%

El corriol molt wapo, tècnic amb escalons inclosos, potser millor de baixada, un cop a dalt em seguit fent corriols i trialeres per la Creu de Canet.

Em baixat a Sant Iscle, hi em anat fins la Salut, per pujar les vinyes del Cucut per anar a trovar un senderillo que em van fer baixar a la Cebriarenca

Per acavar la sortida, pujada per la sempre exigent i durissíma pujada del camp de tir de Canet, un parell de corriols de Pujada i baixada per la Presó i coca-cola merescudissíma a St Carles.

Total 36 km's +1.150 Dpa


Gàfica de la sortida d'avui, fà una mica de por !! jeje

Començant la Pujada del Camp de Tir de Canet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada