La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

diumenge, 21 d’octubre del 2012

Sortida BTT sota la Pluja

Avui amb els companys del club em fet una sortida BTT pasada per aigua.
A les 8h ens em trovat a la font, i em començat a Pujar per el rial dels Mosquits, camí d'en Santi, el Pí de Buac, els Bucaneros i cap el Corredor per uns senderillos.

Un cop al Santuari, Petit esmorzar i Baixada fins Arenys de Munt per Senderillos, molt ràpids i divertits amb 15 Min ja estavem a Subirans

Durant bona part del Matí ens em mullat bastant, al final el terreny ja començava a estar pesat, amb molt de fang i basses com és Llògic.

Total : 33 Km +850 Dpa.

Aquesta setmana relaxx total, Diumenge en principi participare a la Marxa dels Muntbikes però a hores d'ara no estic gaire Motivat.

Haveure com transcorre la setmana


Amb els companys del Club


Després de la Sortida ens em pasat a Netejar una Mica les Bicis

Ahir amb els companys del Club, ja estem treballant amb el circuit de les 3h de resistència BTT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada