La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

divendres, 18 de gener del 2013

Descobrint Nous Camins -

Aquesta Tarda sortida molt divertida e interessant amb els companys Melcior & X. Cuadrado , ens em Trobat a l'arbre de Gernika i em començat a pujar per les eses de Can Jalpí per anar a sortir a la Carretera del Pollastre .

Un cop a la carretera em decidit anar a provar una pujada desconeguda per nosaltres  i que vaig veure l'altre dia quant entrenava per allà .

La pujada en qüestió no és gaire dura , però la sorpresa ens l'hem dut al veure que ens portava a un circuit de trial , em flipat !! estava mooolt xulo , l'hem Trobat molt interessant per entrenar-hi , ja que hi havien uns bons repetxons .

Després d'estar explorant per la zona i perdre'ns uns quants cops , em anat a sortir a una pista que ja conèixiem així que em començat a enllaçar senderillos fins arribar a Santa Mònica .

Tot seguit em pujat per Santa Mònica  i cap un corriol brutal dels Xurribikers que ens porta a la Pedra Ferradura .

Com que ja és feia tard em baixat per unes Trialeres fins l'urbanització dels Tres Turons hi em acabat baixant per el remei , fent un petit Boucle pels senderillos de la Zona .

Gràfica de la Sortida D'avui

  Dades de la Sortida :

- Distància : 31 Km's

- Desnivell + : + 965 Dpa

- Temps :  2h 7'

- Velocitat Mitja : 14.6 Km/h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada