La Vida És Una Actitut

diumenge, 27 de gener del 2013

Entrenako Improvitzat !!!

Aquest matí tenia pensat fer una sortida en plan Tranki i anar fins a Sant Vicenç de Montalt a veure l'arrivada de la Montalbike , on hi tenia alguns àmics participant - hi .

He sortit a les 9:30 i com sempre he començat pujant per la pujada del Remei , i la meva sorpresa ha estat veure que la cursa passava per allà , així que he anat seguint el recorregut de la Montalbike des de el km 5 fins el quilometre 25.

Recorregut molt divertit , força rodador , alguns camins que no coneixia i d'altres que vaig descobrir la setmana passada .

Al final he anat contactant amb els participants que anaven tancant cursa , al arribar al segon avituallament he seguit un troç més el traçat , però al veure que si seguia em liaria molt he decidit fer mitja volta i agafar alguna pista que em portés a la Creu de Rupit .

Un cop a la creu de Rupit , he pujat fins els Santuari del Corredor , per un cop a dalt baixar fins Sobirans per senderillos i fins Arenys de Mar .