La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dimecres, 30 de gener del 2013

Senderillos per la Creu i Pujada per Can Vives de la Cortada

Després d'uns dies una mica malalt , avui tenia ganes de fer una sortida Btt per provar en quin estat de forma em trobava  , ja que el Diumenge tenia pensat participar a la marxa Btt la Hivernal que és cel.lebrarà a Santa Maria de Palautordera (http://lahivernalbtt.blog.cat) sembla que tè molt bona pinta

Avui per variar una mica la sortida he pujat a la creu de canet per un lloc que em va ensenyar l'àmic Xavi Cuadrado , pujant per la Urbanització que està aprop del col.legi la Presentació , així que només començar m'ha tocat enfilar-me per uns bons rampots d'esfalt que m'han portat cap els rials que arriven fins Canet.

Apartir d'aqui he començat a fer un senderillo de pujada que porta fins a Can Sala, una mica tècnic però no massa , reguerots , pedres , arrels grosses , res que la meva 29 no pugui passar per sobre  jeje ...

A continuació he seguit fent senderillos fins arribar al Senglar , que m'ha portat fins a Sant Iscle de Vallalta , on he seguit la sortida pujant per Can Vives de la Cortada.

En aquest Punt les sensacions no eren molt bones , m'ha costat moure el plat més de lo Normal pujant per Can Vives , però m'ho he pres amb molta filosofia , que podia fer .... si avui les cames no van .. doncs no passa res .

Com que se'm estava fent tard al arribar a Collsacreu , he Optat per baixar directe per la carretera , per què la foscor no s'em caiguès a sobre .

Ara esperarem ha veure com evoluciono en els següents dies i decidiré si m'animo a participar a la Marxa de Santa Maria de Palautordera .


  Dades de la Sortida :

- Distancia  :  29 Km 

- Desnivell  :  + 800 Dpa

- Temps :        1h 36 '

- Velocitat Mitja : 18 Km/h


Gràfica de la Sortida d'avui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada