La Vida És Una Actitut

La Vida És Una Actitut

dissabte, 26 de gener del 2013

Sortida Tranquila i Terra Negre .

Avui la grupeta estava en quadre , uns quants competint a l'stage la Santa de Lanzarote i d'altres fent repòs per demà donar-ho tot a la Montalbike , així que amb L'alejandro i en Sergi em anat fins la BP de Mataró per trobar-nos amb la Grupeta de Mataró .

Em anat rodant a ritme molt tranquil , amb un pilot força numeròs , potser uns 25 ciclistes , al arribar a Malgrat , alguns han girat , nosaltres em seguit fins Lloret per pujar  cap a Tossa .

Després de Pujar Tossa , tocava pujar terra Negre , fins arribar a Llagostera , on em re-agrupat i em fet mitja volta per tornar fins Arenys per la NII en sentit invers de la marxa

Dades de la Sortida :

- Distància : 141 Km's

- Desnivell :  + 1260 Dpa

- Temps :        5h

- Vel mitjana : 28 '3 Km/h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada