La Vida És Una Actitut

dissabte, 9 de febrer del 2013

Avui Sortida D' Autèntic Mountain Bike By J.Pons

Avui em gaudit d'una ESPECTACULAR sortida BTT ,  el recorregut  90 % de corriol , molt però que molt dura i d'autèntic Mountain Bike .

A les 8h ens em trobat a la Font D'arenys de Munt amb els companys del Club en  Martí , David , Sergi i Xavi Cuadrado .

Com que haviem quedat amb en Joan Pons a les 8:30 a la creu de Rupit , em pujat riera amunt per enfilar-nos pels Mosquits a molt bon ritme , el fred se'ns ha anat de cop.

Un cop al Corral , em continuat per Pista fins la Creu de Rupit per retrobar-nos amb en Joan .

Apartir d'aqui corriols i més corriols , un autèntic espectacle , em baixat per un circuit d'enduro Brutal , amb unes trialeres acollonants , o per un corriol on em estat més de 20 Minuts seguits baixant , sense paraules

Em continuat corriolejant fins arribar a Mataró on em fet una parada  tècnica a SBR i depàs em fet una Coca-Cola

Reprenem la marxa i ens em dirigit cap Argentona , després de passar per la riera (rotllo Titan Desert), em començat a pujar una pista que porta al Castell de Burriac , però no em arribat  fins dalt , ja que em girat a L'esquerra per baixar per un corriol .

En aquest Punt , la veritat ja no sé per on estabem , he vist cartells que indicaven que estàvem a la Roca ,  a Parpers i d'altres llocs que ja no recordo ... serà per que aquí ja anava molt Cuit, jo només veia corriols de pujada i de baixada  sense parar ...

Com que és feia tard , em decidit tornar a casa per la NII , així que em baixat cap Argentona i em anat Planejant fins Pla d'en Boet .

Un cop a la NII , L'àmic CuadraTTi ens ha portat ben collats , portant-nos fins Arenys a 38 km/h , agrair als companys per el bon rotllo que ha regnat durant tota la sortida i al Joan per l'espectacular sortida que ens ha regalat , se'ns dubte una de les MILLORS que un servidor ha fet mai , ja hi han ganes de repetir !!!!

Gaaaaaaaaassssss !!!!!!!!!!

Fent una Coca - Cola a Mataró
Brutal veure passar pedalant per sobre el Pont en Pons , ús asseguro que és molt estret
Gràfica de la Sortida , Mama Pooooor !!!

Dades de la Sortida :

Distancia :    87 Km

Desnivell :    +2160 Dpa

Temps :          5h 8 '

Velocitat Mitja : 17 km/h

1. Aquest pont, si no m,equivoco, esta baixant per uns corriols de burriac cap a cabrera,no? Heu rutejat per la nostra zona.

2. Exacte Jordi , aquest pont estaba per allà , em passat per uns corriols molt xulos !! Quina sort tenir-los tant aprop jejeje !!!

3. jaja...ja et vaig dir que vinguessiu un dia
    ara que aquesta zona de Mataró no la coneixem
    A veure si quedem home!!!

4. I Taaaaant que vindrem Jordi !!! Haveure si ho podem montar per quant tornem D'Andalusia !!